Odustajanje od kupovine
Pokloni.com d.o.o svojim kupcima nudi nove i originalne proizvode i stoji iza istih. Jako se trudimo da sve proizvode prikažemo što adekvatnije kako biste stekli jasnu sliku o artiklu koji naručujete, njegovom izgledu, funkcijama i ambalaži. Trudimo se da pre slanja proverimo ispravnost svakog artikla i da sve bude kako treba, ali uvek postoji mogućnost da nešto bude "naopako".
Iz tih "naopako" razloga Pokloni.com d.o.o. prodavnica poklona nudi svojim kupcima mogućnost zamene artikla ili povrat novca u punom iznosu artikla bez postavljanja previše pitanja. Ukoliko niste zadovoljni dobijenim artiklom ili nešto ne funkcioniše potrebno je da nas kontatirate u roku od 14 dana od prijema paketa, kako bismo vam dali detaljne instrukcije, odnosno kako bismo dogovorili dan i način slanja artikla ili komponente nazad u našu web prodavnicu.
Pokloni.com u skladu sa zakonom o zaštiti potrošača i drugim zakonima o e-trgovini vrši predugovorno obaveštavanje kupca na način da prikazuje specifikaciju celokupne porudžbine, sa svim detaljima, kupcu neposredno pre ulaska u proces plaćanja odnosno poručivanja... Ujedno su kupcu predočeni svi uslovi kupovine u Ugovoru o kupovini za koji je potrebno da kupac da saglasnost.
Ovaj period od dve nedelje nije vreme garancije na vaš proizvod, već jednostavna mogućnost povrata.
Mi ovo pravilo primenjujemo od samog osnivanja i deo je naše poslovne politike i brige o kupcima.
ODUSTAJANJE OD KUPOVINE
Od 2014. godine Zakonom o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) je i definisano kako kupac ima pravo da otkaže ugovor o kupovini, pri čemu se ulazi u reklamacioni proces... Pa ukoliko želite vratiti proizvod po Zakonu o zaštiti potrošača morate popuniti sledeći obrazac koji možete preuzeti OVDE
Zakon dalje kaže da u slučaju odustaka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Novac se kupcu vraća po prijemu proizvoda i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao obrazac, proizvod se više ne može vratiti.
Prilikom vraćanja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju, pri čemu se mora priložiti i originalni račun koji ste dobili u paketu.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se povrat novca, a sam proizvod će ponovo biti poslat kupcu o trošku kupca.
U slučaju da je sam artikal i sva dokumentacija u skladu sa pravilnikom, Trgovac je dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je platio po osnovu narudžbe i računa, a najkasnije u roku od 7 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
REKLAMACIJE, GARANCIJA I SAOBRAZNOST
SAOBRAZNOST na sve proizvode traje dve (dve) godine.
U slučaju da je paket oštećen u transportu, što se dešava extremno retko, ali zna se desiti, potrebno je da nas kontaktirate odmah po prijemu paketa, a najkasnije u roku od odmah od prijema kako bismo mogli adekvatno intervenisati i rešiti problem. Za sva oštećenja artikala koja nastanu u transportu, a nisu prijavljena blagovremeno, Pokloni.com doo ne snosi odgovornost i nije vam u mogućnosti pomoći, kako transportno osiguranje neće priznati faul.
Potrebno je da sačuvate artikal, svu potrebnu dokumentaciju i original ili kopiju računa kojom se potvrđuje kupovina u POKLONI.COM web prodavnici.
Bilo da se radi o fabrički neispravnoj komponenti ili oštećenju u transportu stojimo vam na raspolaganju.
Reklamacije koje se šalju kurirskom službom nazad moraju biti propisno upakovane u kartonsku ambalažu, skoro onako kako vam je poslato. Sve reklamacije nepropisno zapakovane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja neće biti preuzete od strane Pokloni.com d.o.o. nego će biti vraćene pošiljaocu o njegovom trošku.
U slučaju da je povrat robe opravdan, sve troškove slanja i primanja paketa snosi Pokloni.com d.o.o.
Za detaljnije informacije oko garancije pogledajte u ugovoru o kupovini.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Pokloni.com d.o.o je u obavezi da povraćaj vrši preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Obrazac za reklamacije možete preuzeti OVDE.